[smooth=id:16;]
In tegenstelling tot H&M, kiezen ze er bij de Spaanse winkelketen Zara bewust voor om geen reclame te voeren. Ze willen het geld dat ze hiermee besparen liever investeren in mooie winkels en de kwaliteit van hun kleren. Een mooie ideologie, maar niet echt gemakkelijk als je moet opboksen tegen Jimmy Choo en Sonia Rykiel, die samenwerkten met H&M.
Wellicht daarom willen ze het nu bij Zara over een andere boeg gooien. Er lekte al eerder uit dat ze naarstig werken aan een heuse online shop, maar nu kan je elke dag de hele Zara-collectie meenemen in je handtas!
De keten ontwikkelde namelijk een applicatie voor op mobiele telefoons waarmee je hun volledige aanbod kan bekijken en zo al kan dromen van hemelse jurkjes en mooie schoenen. Deze applicatie is te verkrijgen voor de iPhones, Blackberry’s, Windows-gsm’s en Nokia Smartphones. Meer informatie vind je in de online Apple Store.
Kimley Briesen – StyleFever