Olaz, de nummer één huidverzorging, zal vanaf 1 december overal in België verkrijgbaar zijn en het beautymerk wist niemand minder dan TV-persoonlijkheid Francesca Vanthielen te strikken als het nieuwe gezicht van de ‘Olaz Total Effects’ campagne.
Vanthielen wordt dus het nieuwe uithangbord van het beautymerk in Vlaanderen en in Wallonië liet het merk hun oog vallen op RTBF-gezicht Armelle Gysen. Francesca heeft dus naast haar job als actrice, in onder andere ‘Aspe’, nu een nieuwe rol te pakken in beautyland!
De keuze viel volgens Olaz op de twee dames omdat ze allebei “toegewijde multitaskers zijn die een uitdagende job combineren met een druk sociaal leven.” Bovendien stralen de vrouwen een natuurlijke schoonheid uit en samen met 20 miljoen andere vrouwen wereldwijd kiezen zij voor ‘Olaz Total Effects’.
In het veelbelovende productengamma worden zeven verouderingseffecten naar verluidt in één keer aangepakt:
1. Lijntjes en rimpels vervagen zichtbaar.
2. De huid wordt gevoed en krijgt een stralend gezond uitzicht.
3. De huidteint ziet er beter uit, dankzij een aangepaste kleurbalans en ouderdomsvlekjes die vager worden.
4. Een zachte peeling zorgt voor een zachte en gladde huidstructuur.
5. Vergrote poriën worden tegengegaan.
6. De bovenste huidlagen worden preventief beschermd tegen schadelijke stoffen van buitenaf.
7. De huid wordt gehydrateerd voor een strakker uitzicht. Hydratatie herstelt, verbetert én beschermt de huid. Wetenschappelijk onderzoek toonde aan dat Olaz Total Effects even goed hydrateert als de vijf best verkochte luxecrèmes.
Een topproduct als we al die beloftes mogen geloven, maar in elk geval de moeite waard om eens uit te testen!
Julie Vandormael – StyleFever.be