Rihanna gaf zich letterlijk bloot en ging uit de kleren om de 100ste verjaardag te vieren van huidverzorgingproducent Nivea.
De 23-jarige hitdiva, die bovendien de nieuwe woordvoerster is van het beautymerk, werd topless op de gevoelige plaat vastgelegd, met haar armen gekruist over haar borst om haar zedigheid toch wat te bewaren in de campagne. RiRi liet eerder al eens weten dat ze enkel en alleen naakt zou poseren als het op een stijlvolle manier werd gebracht.
Markus Pinger, een woordvoerder voor Nivea, zei: “We zijn erg opgewonden dat Rihanna ons steunt in onze vieringen en in het opbouwen van een nieuwe generatie fans.” De S&M-zangeres zal in mei haar officiële debuut als woordvoerster maken, dat zal samenvallen met haar Loud tournee, waarvan de kick-off in dezelfde maand plaatsvindt.
Nivea organiseerde onlangs een party voor de 23ste verjaardag van de zangeres in Beverly Hills.
Julie Vandormael – StyleFever.be